Betingelser

Du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål på denne side. Hvis du derimod ikke finder svar på dit spørgsmål, så er du velkommen til at skrive eller ringe til os.

 

LYKKELEG.DK
Gertrud Rasks Vej 159
9210 Aalborg SØ
Mail: lykkeleg@gmail.com
Tlf.: (+45) 7199 2570

 

OM AT HANDLE PÅ LYKKELEG.DK

Du finder varer under fanerne i toppen af webshoppen, fører musen over et produkt, og du kan straks lægge det i kurven eller du klikker på gå til vare og får nu vist detaljer om varen. Her får du også mulighed for at klikke på Læg i kurven. Du kan få vist indholdet i din kurv ved at klikke på kurven i højre øverste hjørne. Her skal du indtaste dine egne oplysninger: Navn og adresse. Når vi har registreret din bestilling, starter vi på at pakke din bestilling, som vi sender til dig indenfor 1-3 hverdage for lagervarer og ca. 10 hverdage for bestillingsvarer, såfremt det er muligt.
Vil du gerne holde dig opdateret, så tilmeld dig med fordel vores nyhedsbrev. I vores nyhedsbreve vil du modtage specielle nyheder, som andre ikke får.
Vi har ikke noget showroom, da vi er en Internet baseret virksomhed.
Du er naturligvis velkommen til at ringe til os på (+45) 7199 2570 ved problemer med shoppen, eller bare generelle spørgsmål. Du kan altid sende en e-mail til info@lykkeleg.com. Vi bestræber os på at besvare alle e-mails hurtigt, det er en del af vores service. Vi ser frem til at høre fra dig.

 

PERSONDATAPOLITIK

Når du har fundet de varer du ønsker, og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en sikker server hos Epay. Herfra er al kommunikation mellem dig og serveren krypteret med SSL (Secure Socket Layer-kryptering). Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster. Selve transmissionen er godkendt af Valitor og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen. LykkeLeg opfylder alle standarder og sikkerhedskrav.

 

FORTROLIGHEDSPOLITIK

Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.
Enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov.

 

SPØRGSMÅL OMKRING EN VARE

Har du spørgsmål omkring en vare, kan du enten ringe til os eller sende os en e-mail. Du kan med fordel også kontakte os via en privat besked på Facebook, som vi besvare hurtigt. FB/lykkeleg

 

SPØRGSMÅL VEDRØRENDE BETALING

Vi tager imod følgende betalings metoder:

• VISA

• MasterCard

• VISA Electron

• Danske Netbetaling

• Bankoverførsel (Forudbetaling)

• Mobilepay

De viste priser på sitet er inklusiv dansk moms (25%). Al handel foregår på dansk. I betalingsfasen får du opgivet, hvilke varer du har bestilt, samt den samlede pris. Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til en sikker server hos vores betalingsleverandør, hvor du skal indtaste følgende:

• Kreditkortnummer

• Udløbsdato

• Kontrolcifre

Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan vi ikke gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på ‘Godkend’. Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra LykkeLeg. Vi sender ikke varer pr. efterkrav.

 

ER DET SIKKERT AT BESTILLE ONLINE?

Når du har samlet de varer, du ønsker og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en sikker server hos Epay. Herfra er al kommunikation mellem dig og serveren krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster. Selve transmissionen er godkendt af NETS og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen. Når du befinder dig i en sikker zone, bliver der vist et lille ‘Secure Server’-ikon i dit browservindue. I Internet Explorer og Firefox er dette lille ikon en lukket hængelås. Hos LykkeLeg beder vi dig aldrig om din underskrift eller pinkode. Hvis nogen misbruger dit kortnummer og kortets udløbsdato, har den pågældende butik pligt til at annullere handelen. Dette kan din bank gøre for dig. Det vil sige, at du ikke løber nogen risiko ved at handle hos LykkeLeg.

 

SPØRGSMÅL:

Bliver jeg nødt til at bestille online?

Ja, vi tager kun imod bestillinger online. Men du er altid velkommen til at kontakte os pr. mail eller telefon, hvis du vil have hjælp til din bestilling.

Hvornår trækker I pengene?

Vi trækker først pengene, når ordren er sendt afsted fra LykkeLeg.

Kan jeg ændre min ordre?

Du kan ændre din ordre, hvis vi ikke har sendt den endnu, du skal blot sende en mail til info@lykkeleg.dk med din ændring.

Min bestilling er en gave, kan jeg tilføje et kort?

Det er muligt at tilføje en personlig hilsen til din ordre. Skriv din hilsen på kortet i kommentarfeltet. HUSK: Vi pakker gratis ind.

 

SPØRGSMÅL OM FRAGT OG LEVERING:

Kan jeg hente varerne på jeres lager?

Ja, du er velkommen til at hente din vare på vores lager. Du vælger blot "afhent", når du bestiller, og efterfølgende kan du kontakte os for at aftale et afhentningstidspunkt. Send en mail eller sms - eller ring os op. 

Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender alle bestillinger indenfor på 1-3 hverdage ved lagervarer. Bestillingsvarer tager typisk ca. 10 hverdage, hvis varen er på lager os leverandøren.
NB: Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.

Hvad skal jeg betale i fragt?

Der er gratis fragt på alle ordrer over 399 DKK ved levering i Danmark til GLS pakkeshop. På ordrer under 399 DKK koster levering i Danmark 29 DKK med GLS og 69 DKK med GLS omdeling.

Der er dog enkelte bestillingsvarer som koster et ekstra gebyr, se gebyret under varen. 

Leverer I til mit land?

Vi leverer til de fleste lande indenfor EU, samt Grønland, Færøerne, Island og Schweiz. Fremgår dit land ikke på listen i indkøbskurven, kan du kontakte os og vi vil forsøge at opnå en aftale om levering dertil.

Skal jeg betale told på varerne?

Der kan komme told og afgifter, når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder, hvis du er i tvivl.

Hvis jeg ikke er hjemme, når min pakke ankommer, hvad sker der så?

Din pakke vil blive leveret med GLS til den nærmeste pakkeshop, du vil modtage en sms/email at din pakke er kommet frem.

Jeg har brug for, at ændre leveringsadressen på min ordre

For at kunne ændre leveringsadressen, for en allerede afgivet ordre, skal du sende en mail til os og oplyse dit ordrenummer, samt de nødvendige ændringer. Vi vil vende tilbage med information, om det var muligt at foretage ændringen.

Du er også meget velkommen til at ringe til os på tlf.: (+45) 7199 2570

 

SPOR DIN PAKKE VIA TRACK&TRACE
Kan jeg track min ordre?
De fleste af vores varer får tildelt et Track&Trace nummer fra GLS, dette nummer kan du slå op hos GLS. Der kan godt gå op til 12 timer, før pakken registreres.
Nogle varer er for små til at de sendes som pakke og bliver derfor leveret som brev uden Track&Trace.

 

RETURNERING:
Du har fuld returret og skal selv betale for returfragten, for varer der returneres.
30 DAGES RETURRET:
Enhver vare kan returneres i 30 dage efter købet. Varen skal returneres i samme stand, som da du modtog den. Dette betyder, at varen skal være ubrugt, med alle originale mærker påsat, samt at varen ikke må være vasket.
Reklamation:
LykkeLeg kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition bør varen returneres hurtigst muligt. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen. Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance inden for 7 hverdage fra modtagelsen. Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret inden for 7 hverdage. Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven. Ved reklamation sendes varerne til LykkeLeg.

 

TILBAGEBETALING:
Varebeløbet krediteres din konto inden for 7 hverdage, efter modtagelse af pakken. Har du handlet med dankort eller andet kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto. Har du handlet ved bankoverførsel,Visa Electron eller Danske Netbetaling bedes du oplyse dit reg. nr. og kontonummer, så vil beløbet blive tilbageført dertil. Alt dette oplyses på en mail til os. Du kan også fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af varen eller eventuelt returnere den på vores adresse. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

 

FEJLEKSPEDITION
Skulle der være fejl ved en ekspedition, bør varen returneres hurtigst muligt. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen. Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 hverdage fra modtagelsen. Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven. Ved reklamation sendes varerne til LykkeLeg.

 

TVIST MELLEM KUNDE OG LYKKELEG
Enhver tvist mellem kunde og Lykkeleg, bliver afgjort ved dansk lov.

 

KOPIERING
Alt indhold på LykkeLeg herunder tekster, billeder m.m. er beskyttet af ophavsretsloven. Kopiering eller anden brug af indhold fundet på LykkeLeg må udelukkende finde sted efter skriftlig aftale med LykkeLeg. Uautoriseret benyttelse af LykkeLegs billeder, tekster og lign. vil resultere i retsforfølgelse. Ønsker du at bruge nogle af LykkeLegs billeder bedes du kontakte os for yderligere information. LykkeLeg benytter Copyscape til at tjekke dette løbende.

 

SERVICE:
Hos LykkeLeg får du altid den bedste service. Vi vil gøre alt for, at du som kunde får en behagelig oplevelse ved at handle hos os. Hvis du stadig ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, så send os en mail på info@lykkeleg.com